#1 2006-06-22 11:58:52

Anorax

Moderator and Sędzia

Skąd: ja jestem?!?
Zarejestrowany: 2006-06-21
Posty: 165
Punktów :   

Artefakty-czyli ich położenie, moce i inne porady.

Tutaj możecie napisac o artefaktach które znaleźliście podczas waszej gry, a także gdzie je znaleźliście (opis miejsca lub zadania), jakie moce mają owe przedmioty i inne sprawy związane z artefaktami.


"Ignorantia legis excusat neminem!"- Nieznajomość prawa niczego nie tłumaczy!


http://img172.imageshack.us/img172/1051/userbar145737wj7.gif

Offline

 

#2 2006-06-27 19:24:47

nurgle

Rycerz

Skąd: Angband
Zarejestrowany: 2006-06-27
Posty: 138
Punktów :   

Re: Artefakty-czyli ich położenie, moce i inne porady.

Ja to znalazlem tyle ze pisac sie nie chce. dzisiaj ze tu sie dopiero zarejestrowalem to zaczne od smoczego kirysu. a wiec udajemy sie na poludnie od ebonhearth az dotszemy do podwodnej groty mudan. tam oddnajdujemy zatopiony posterunek dweemerow. potem udajemy sie do glownej krypty gdzie jest parowy straznik. pokonujemy go zbieramy od niego klucz. otwieramy  szafe i smoczy kirys jest nasz. Nastepnym razem napisze o Błękitnym znamieniu.


http://www.warhammeronline.com/english/media/conceptArt/thumbs/pressCA0107_03s.jpghttp://www.warhammeronline.com/english/media/conceptArt/thumbs/112006_cart_01s.jpghttp://www.warhammeronline.com/english/media/conceptArt/thumbs/WAR_CA_00806_03_s.jpghttp://www.warhammeronline.com/english/media/conceptArt/thumbs/CA_May_2006_ex02s.jpg

Offline

 

#3 2006-06-28 17:11:41

nurgle

Rycerz

Skąd: Angband
Zarejestrowany: 2006-06-27
Posty: 138
Punktów :   

Re: Artefakty-czyli ich położenie, moce i inne porady.

A wiec dzisiaj Błękitne Znamię. a więc udjemy sie do gnar mook. Musimy udac sie na zachód i lecieć nad woda. Szukamy zatopionej pod woda chramu Boetiaha. następnie nurkujemy. gadamy z głową daedry. udajemy sie do caldery do posiadłości Ghorak.gadmy z orkiem na samej gorze. potem idziemy do vivek dzielnicy przybyszów Vivek. tam kupujemy u jobshy książkę. Następnie ruszamy do caldery. oddajemy orkowi ksiazke i 2 tys, zlota. Czekamy okolo 3 tygodni. udajemy sie do khartaga(na polnoc od ilunbi).Daedra za odbudowanie posagu daje nam zlote ostrze. Nastepnie musimy sie zwampirzyc w jakims grobowcu. Gdy juz jestesmy wampem do idziem do Vivek dzielnica przybyszow gildia magów.Musimy miec dokladnie 11171 zlotka. gadamy z elfka wys,rodu. robimy dla niej questa. a po powrocie dostajemy od niej ulepszone zlote ostrze-Błękitne Znamię.


http://www.warhammeronline.com/english/media/conceptArt/thumbs/pressCA0107_03s.jpghttp://www.warhammeronline.com/english/media/conceptArt/thumbs/112006_cart_01s.jpghttp://www.warhammeronline.com/english/media/conceptArt/thumbs/WAR_CA_00806_03_s.jpghttp://www.warhammeronline.com/english/media/conceptArt/thumbs/CA_May_2006_ex02s.jpg

Offline

 

#4 2006-07-03 11:39:33

nurgle

Rycerz

Skąd: Angband
Zarejestrowany: 2006-06-27
Posty: 138
Punktów :   

Re: Artefakty-czyli ich położenie, moce i inne porady.

Dzisiaj podam statysty Błękitnego znamienia i smoczego kirysu


                                     Błękitne Znamię                                                        Smoczy kirys
                                           uderzenie 10-60                         
                                      cięcie          5-55                                                           kp.333 na 100levelu
                                       pchnięcie   5-25                                                      stan 3000/3000                         
                                          stan 4500/4500                                                        ciężar 50
                                           ciężar  40                                                       wartość 180000
                                      wartość 150000                                                           stale
                                       przy trafieniu                                       odpornośc na ogień 100% na siebie
               Obrażenia od ognia 10 do 30 pkt.
              zwieksza sie atak o 30pkt. przez 30s.
             przywróceni kondycji 10pkt.
                  ładunek 500

To tyle. Gawar nie dawaj mi minusów bo nie nabijam postów a każdy nowy post jest robiony po 24h.


http://www.warhammeronline.com/english/media/conceptArt/thumbs/pressCA0107_03s.jpghttp://www.warhammeronline.com/english/media/conceptArt/thumbs/112006_cart_01s.jpghttp://www.warhammeronline.com/english/media/conceptArt/thumbs/WAR_CA_00806_03_s.jpghttp://www.warhammeronline.com/english/media/conceptArt/thumbs/CA_May_2006_ex02s.jpg

Offline

 

#5 2009-10-04 14:34:47

Glurt

Nowicjusz

Zarejestrowany: 2009-10-04
Posty: 4
Punktów :   

Re: Artefakty-czyli ich położenie, moce i inne porady.

W Tel Fyr jest w cholerę artefaktów, np. Kirys ze skóry Hircyna (albo jakoś tak ) - świetny lekki pancerz. W Upiornej Bramie da się kupić szklaną zbroję (nie pamiętam, czy całą). Warto też "zwiedzić" Plantację Dren. Jest tam pełno świetnej broni, między innymi daedryczna dai-kaana.

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora